provkörning

nu har jag bestämt tid för provkörning av en peugeot 206 cc. som jag tjatar om den bilen nu. men oooh vad jag längtar. har pratat med min morbror martin som är grym på bilar och han tyckte det lät bra, en annons jag hittade. inte så långt borta heller, bara i båstad. ska dit på söndag efter lunch och provköra och titta på den och så. längtar! hoppas allt går vägen på banken på måndag. jag vill så gärna stå på sina egna ben nu! och den här bilen är verkligen en dröm för mig. måste slänga upp bilden igen. hihi. ;) det är en -02a som har gått 5500 mil för 74 000:- och så är den silvrig precis som här på bilden (men det är inte den bilen nedan som jag ska titta på, denna har jag bara googlat fram)



Sofie

Den är ju skitsnygg! Måste få åka i den!! ;) btw, kan vi inte gå ut på lördag eller ngt? Hade varit kul med the tivoli! Är nämligen ledig på söndag ;) PuSSPUSSPUSS

2009-03-27 @ 11:08:30
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0