singstar

oooh hittade nyss ett nytt singstar på internet, singstar hottest hits. längtar såå tills det kommer till sverige. just nu kan man bara beställa det på internet. men jag väntar. har redan tio stycken. hehe. men mitt mål är att ha alla. men detta diggar jag som faan. lite nya låtar och så. härligt. :)


tänkte göra en liten lista på dem singstar-spelen som jag saknar:
-   singstar (det första som kom ut)
-   singstar legends
-   singstar queen (har ännu inte släppts)
-   singstar disney english version
-   singstar party
-   singstar summerparty
-   singstar boybands vs. girlbands
-   singstar hottest hits
-   singstar rocks
-   singstar 80s english version
-   singstar r&b

sen en lista på dem singstar-spelen som jag faktiskt äger:
-   singstar pophits swedish version
-   singstar pophits english version
-   singstar 80s swedish version
-   singstar anthems
-   singstar disney swedish version
-   singstar svenska hits
-   singstar svenska hits schlager
-   singstar rock ballads
-   singstar abba
-   singstar 90s

och detta innebär att det är fortfarande 11 spel som jag saknar, åååh. jag trodde faktiskt inte att det var såå många. men när man ser det såhär svart på vitt så är det hur många som helst. fan också. det blir dyrt. men jag får väl önska lite till jul och födelsedag och så. för det är verkligen det roligaste spelet jag vet.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0