2 maj 2009

valborg blev en väldigt lyckad kväll faktiskt. lina, andy, malin, tobbe och anders var här. vi grillade och spelade kubb och hade allmänt trevligt. supernajs var det. kvällen slutade dock tidigt men alla var supertrötta så det gjorde ingenting. man ska ju sluta när allt är på topp sägs det.

när jag och paul vaknade igår så åt vi frukost och sen bar det av till cheapy för att köpa lite lister så vi kan fixa nätet ute på balkongen så inte gosan rymmer om vi har öppet.
därefter var vi på maxi och handlade lite mat. det blir ju fullt hus här hemma med kalas för paul imorgon. så det blev massa ingredienser till pannkakstårta och korv med bröd osv. kommer att lägga upp bilder på världens finaste pannkakstårtor sen. hehe. shit vad dem kommer se ut med den garneringen som paul valde. haha. ni får se själva sen.
sen kom min lillebror en sväng och vi var ute i fina vädret. cyklade ner till stranden och tog en glass och lite så. skulle egentligen spela minigolf på råbocka men det var stängt tråkigt nog.
sen när han kört hem så stod vi och gjorde massor av pannkakor ett tag. värsta berget. skitmånga blev det. och ändå måste vi göra i alla fall dubbelt så många till. suck. det är ganska tråkigt men vad gör man inte. han fyller år och det är pannkakstårta han vill ha så då får han väl ha det.

sen körde jag till hyllinge och hämtade emma. vi tog en sallad på vägen och sen hem till oss för att lira kubb och allmänt ha det trevligt med paul och anders. och trevligt blev det. avslutade kvällen med att spela kampen mellan kvinna och man. vilket då dem tyvärr vann, men jag och emma vann på kubb i alla fall så det är alltid nåt. hehe.
när emma stack hem sen så såg vi på en sjuk film som heter donkey punch, absolut INTE att rekommendera. värsta porrfilmen ett tag i den. haha. jag somnade sen så jag såg inte hela. men den var kass det lilla jag såg. och inte undra på att jag somnade om den nu inte ens var bra. men jag vaknade till en gång, för paul ramlade ner på golvet från hängmattan. haha. kroken bröts uppe i taket av nån konstig anledning. det såg skitroligt ut. hahahaha. så nu har han inte den mer. hihi.

sen när anders hade gått hem så väckte paul mig och sa hjärtat, vill du inte ligga inne i sängen hos mig. mysigt. vad gör man om man inte reser sig från soffan och går in i sängen. jag menar, det finns ju inga alternativ. hihi.

nu har vi precis gått upp, paul står i duschen och jag tar en runda här. hehe. sen ska vi köra upp till jysk och titta på en skrivbordsstol till paul, han önskar ju sig det när han fyller år. och jag har lovat att lägga pengar på det till honom. inte för mycket, men i alla fall lite. så om han vill ha en megadyr får han lägga till lite pengar själv.
sen ska vi in till maxi igen och köpa mer mjölk och så. det gick åt mer än vi trodde till alla miljoner pannkakor vi gjort. haha. det måste ju räcka. men paul går och nallar av dem hela tiden så vetifan, vi får nog göra många fler än vi egentligen hade behövt. menmen.

nu ska jag klä på mig så jag är klar. sen när vi varit och handlat ska vi nämligen ta itu med förrådet så jag får fram mina fotbollsskor och ridkläder. ska ju börja med dem där sakerna igen nu. har lovat emma och hennes lagkamrater och tränarna att jag ska komma och träna på måndag så då får jag väl göra det. hehe. har noll kondis så vetifan hur det ska gå. men det gör det nog ändå. får ta det lugnt de första gångerna helt enkelt. hehe.

hejsvejs!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0