5 maj 2009

nu håller jag på att göra vid mig. tänkte att jag får berätta lite om dagen såhär emellan. vaknade helt tidigt, med tanke på att jag gick och la mig vid fyra i natt så var det tidigt att vakna halv tolv. haha. fick nästan åtta timmar ändå, men vafan. det är helt tidigt ändå.
lina smsade, och det var bara att stiga upp ur sängen och klä på sig och sen köra ut till munka ljungby och hämta henne. sen körde vi hit och skulle käka mat och se lilo&stitch, men filmen funkade inte. fattar inte det alltså. jag fixade ju så vi kunde se den, men inte då. får ordna om den igen för jag vill fan se den. annars får jag köpa den. ;) nej men det ska jag väl inte behöva. eller?!

var även inne en sväng och snackade med dem på ängelholmshem. bovärden hör ju aldrig av sig angående hallen. vi gjorde vid den innan jul och han har fortfarande inte varit och tittat på den. så jävla dåligt. vi har ändå ringt flera gånger, säger 10-12 gånger, men han bara skiter i det känns det som. men nu ringde han och sa att han kommer vid 10.15 på fredag så det får vi minsann hoppas att han gör då också. han ska även kolla på fönsterrutan i sovrummet så någon kan komma och byta den. vi kan ju inte ens putsa det fönstret eftersom det är en spricka i det. var helt rädda att vi skulle ta sönder det ännu mer om vi putsade det. menmen. det blir säkert bra.

lina ligger just nu och sover på vår soffa. känns som hon behöver det. man blir ju helt slö av dem tabletterna som hon fick av läkarna igår också. det var samma som jag fick när jag opererat näsan. man blir helt drogad. hehe.
jag tänkte packa färdigt och göra vid mig färdigt, sen ska jag köra henne hem på vägen till svalöv. det blir en liten omväg men vad gör man inte för sina vänner. :)

nu ska jag fortsätta. tjohejsan!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0