Barbie som Öprinsessan

ligger på soffan och ser en underbar barnfilm. så härligt är det. börjar ju jobba halv fem. måste vända dygnet rätt. jag hade tänkt gå ut och gå nu på dagen innan jobb, men det spöregnar ute. perfekt filmväder. :) nej minsann, jag tänker inte gå ut i regnet bara för att gå liksom. lite mer värdighet har jag. vill ju inte bli förkyld nu när jag ska jobba hela helgen.

har precis ätit frukost, två grovmackor med skinka, tomat och aromatkrydda med ett glas brämhults nypressade apelsiner. mums vilken god frukost det är. ska snart göra lunch hade jag tänkt. sen innan jobb blir det mellanmål i form av a-fil med jordgubbar i. :) känner mig såå duktig. ska nog skala lite morötter att ta med till jobb också som jag kan knapra på där. ska jobba ensam från klockan sex. fattar inte hur det kan vara tillåtet enligt facket, men det ska jag faktiskt ta reda på. det känns inte rätt att man ska vara ensam hela kvällen. iofs har vi nattlucka men det är inte förrän efter klockan tio, fortfarande är det ju fyra timmar innan dess som jag är ensam. det känns inte riktigt rätt faktiskt.

nej nu ska jag se färdigt denna söta barnfilm. tjingeling!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0