bilder från helgens oroligheter



har lånat lite bilder från sydsvenskan.se och det finns även ett riktigt bra bildspel här.
så här kommer alltså lite bilder på hur min helg har varit på arbetet.



















hoppas det är intressant att titta på. som sagt så är det i princip såhär min helg har sett ut. bilderna ni ser på ett hus där ockupanterna har klättrat in genom ett fönster med hjälp av en stege, det är observatoriet i lund och jag och min kollega kom precis efter där, där var fortfarande folk kvar. det var ju vår uppgift att spika igen fönstrena efter dem.
vi var minsann riktigt duktiga! :)


Candy

hm, jag hade inte en aning om att det varit en demonstration som urartat. handlade den om bostad? jag får nästan lust att göra nåt liknande bara för att jag är så spyless på bostadsbristen i stockholm. men orka tjafsa, liksom. ser fett jobbigt ut på bilderna.

2009-05-18 @ 15:24:24
Bloggadress: http://eyecandy.devote.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0