drömtapeten

nu när jag och lina var ute och körde en sväng så hittade jag den verkliga drömtapeten att ha i köket. riktigt jävla snygg. kunde riktigt se det framför mig, hur fint det skulle va. ska visa den för paul sen när han kommer hem från jobbet. :)
sen efteråt ska vi köra till ikea i helsingborg och titta på köksbord, dem har ju feterea där nu och paul föreslog att vi skulle köpa köksbordet då och passa på. vi kan ju i alla fall titta. det kostar inget.
därefter ska vi köra till bjuv och hälsa på jessica och jeff i deras hus. paul ska ju hjälpa dem att måla sen när dem kommit lite mer iordning, nu ska vi mest bara titta på det och han ska hjälpa dem med att se vad som behövs göras osv.

nu ska jag faktiskt göra vid mitt hår. det krävs. hehe. hejsvejs!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0