eftermiddagslur

härligt det är med en tupplur såhär på eftermiddagen. jobbade idag mellan 7 och 11, ganska skönt pass. där var att göra hela tiden så man hade aldrig tråkigt och det var med trevliga kollegor. jag kom upp och åt frukost i tid, så det är väl också bra.

måste bara berätta om min och pauls underbara stund igår. ville inte att stunden skulle försvinna. jag bara vet längst in i mitt hjärta att jag älskar honom. han är den bästa för mig, den bästa som finns, allt känns så bra nu. jag är lycklig igen! ♥

när jag kom hem från jobbet la jag mig en stund på soffan och somnade till lite snabbt. eller ja, i 1½ timme. skönt var det. kom inte i säng särskilt tidigt igår så man kan väl säga att jag behövde det. nu har jag vaknat och sitter här och tittar på Bröllopsduellen, en riktigt bra film. har dock bara kommit halvvägs, men än så länge är den riktigt bra och jag tror inte att det kommer ändras sen när den väl är slut. jag gillar den, precis min typ av film.

ikväll är det fotbollsträning igen. som jag längtar. ska bli sjukt kul. vädret är perfekt fotbollsväder också. inte strålande solsken, lite kvavt men ändå varmt. supernajs.
men innan dess ska jag laga mat till mig och min underbara sambo. :) känns skönt att kunna säga så igen. det blir spaghetti och köttfärssås idag. my speciality. han älskar när jag lagar det, för det blir alltid så gott.

ooooh, vet ni vad. jag har hellokitty-plåster på hakan. hahahahahahahaha

btw, måste ringa honom nu så han inte kör in om väla idag för då hinner vi inte äta tillsammans innan jag måste köra, och det vore ju tråkigt.

pussokram


Gynning

Ha en fortsatt bra dag!!

2009-05-13 @ 17:17:40
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Jennie

Håller med dig att Bröllopsduellen är bra! Såg den igår! Har nu fastnat för Reaper. Så nu är det den serien som gäller.

2009-05-13 @ 21:54:03
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0