fick ett nytt smeknamn idag



idag fick jag ett smeknamn när jag kom till jobbet. det har varit så mycket den senaste tiden, ända sedan henrik började jobba hos oss, att han alltid tyckt att jag var så glad och positiv och spred sån glädje på jobbet när jag kom. idag samma sak. så idag har jag erhållit smeknamnet: sydsecs solstråle. haha. såå sött. men det känns riktigt bra när andra ser att man trivs och när andra trivs med en själv, speciellt på arbetet som är så otroligt viktigt att man trivs på.
Im happy!

idag har jag faktiskt varit en sväng på väla på vägen till jobbet och köpte födelsedagspresent till min kära vän Lina. hon har sagt flera gånger att jag inte behöver köpa något och att hon inte vill ha något. men när jag och paul pratade om det kom vi ändå fram till att något vill vi köpa. dels för att hon är en sån bra vän till oss båda och dels för att vi tycker synd om henne för det här som hände med bilen och henne och olyckan och det. vi känner att vi vill visa vår uppskattning för henne mer än att bara finnas här när vi behövs.
så lina, du har faktiskt inget val gummsan!

egentligen tycker jag det är riktigt tråkigt att jag behöver jobba den här helgen. det är emmaboda och jag och lina skulle ju faktiskt åka dit. om inte jag jobbade, och nu gör jag det, men jag hade faktiskt mycket hellre varit där med henne, det är en sak som är säker.

har äntligen fått ett extrapass på jobbet också förresten, på tisdag på dagen. ska faktiskt bli trevligt. har ju bara kört den här turen som jag gör på nätterna hittills, ska bli skoj att göra något annat för en gångs skull. inte för att det är tråkigt men bara skoj med lite omväxling.

idag har jag faktiskt tagit med mig laptopen till jobb. tänkte sitta och skriva och läsa runt lite. och kolla lite på folk och kanske göra lite tester på facebook, som jag och linus gjorde sist. himla skoj tester kan man hitta. haha. hoppas linus jobbar så vi kan göra det. :) ska minsann ringa och kolla nu med en gång. sen ska jag ringa min mamma.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0