filmmys med frugan efter sjukt rolig träning



måste bara säga att det var en sjukt rolig träning. jag tyckte det var hur kul som helst. så nu kan man väl säga att sandra har börjat träna fotboll igen. gud va skoj det är. och jag orkade hela träningen, stod bara och vilade en liten stund, typ 30 sekunder. men efter träningen var jag helt slut och nu känns benen som spaghetti. kommer ha sjuk träningsvärk imorgon, men det är härligt. på onsdag ska jag dit igen. längtar redan faktiskt. :)
och mina fotbollsskor var sjukt sköna, fick inte det minsta skoskav så paul har minsann valt ut ett par skitbra fotbollsskor till mig. tack paul ♥

efter träningen körde jag till lina och snackade lite med henne och några killkompisar till henne. sen efter hon hade duschat så körde vi hit. och nu sitter vi här. vi ska ha filmmys, jag och lina. paul får inte vara med. hihi. får skriva mer imorgon, för nu har jag inte tid mer. ska duscha... tjohejs!


Emma

gooott :D. Roligt du tyckte de var kul då ses vi på onsdag

2009-05-11 @ 22:58:52
Bloggadress: http://diiiiva.blogg.se/

Sandra Gee

Hej gumman!!



Åh TACK så mycket!!!

Hahahhaha jasså tycker han det?.. Det va ju lite tråkigt att höra! men får tacka för komplimangen till mig iaf :D



KRAM

Sandra Gee

2009-05-12 @ 00:25:19
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0