ICA maxi = idioter

åååh vad arg jag är nu. var uppe på maxi och handlade lite mat och så innan, och så hittade jag ett minneskort till min digitalkamera billigt, 129 kronor. så tänkte jag att det var ju bra. så jag köpte det, så att jag äntligen kan få upp lite mer bilder på bloggen, mitt andra minneskort har ju lagt av som jag berättat ett antal ggr. så jävla irriterande. men i alla fall, så frågade jag hon tjejen som jobbade på den avdelningen vilket minneskort som passade till min kamera, för jag hade den med mig och allting. så gav hon mig ett på 4GB som skulle passa, det var likadant som det gamla och allting och jag tyckte det var kanon. så jag köpte då det.
men sen när jag skulle testa det i kameran så fungerade det inte. så jävla lack. jag ringde supporten på samsung för att kolla om det var min kamera det var fel på och vad jag skulle göra och så. men dem bara sa att dem inte hade någon information om min kamera eftersom den kollektionen inte hade släppts i norden. så blir jag ännu mer lack. men han tyckte jag skulle lämna tillbaka kortet för att det inte fungerade och att affären då borde ta emot det eftersom dem hade rekommenderat det på det viset.
så jag tog lina i näven och kamera och minneskort och hela alltet och körde upp till maxi igen för att förhoppningsvis byta det. och tror ni det gick?!?!? INTE DÅ! nej för han jag fick snacka med nu verkade typ tusen gånger kunnigare än hon tjejen som gett mig det från början och han sa att det minneskortet inte fungerade till min kamera och att dem inte kunde ta emot det för det var inte deras uppgift att veta sånt. men hallå, då gör ju hon tjejen fel som säger till mig att jag kan ha det. eller hur!?! då är det väl bättre att hon säger att hon inte vet. ooh vad arg jag är nu. imorgon måste jag alltså till väla fotolabb och fixa med mitt gamla minneskort och köpa ett nytt på 1GB istället för det är tydligen max vad min kamera klarar.

JAG ÄR SÅ JÄVLA LACK JUST NU.

nej nu får lite mys med jordgubbar, fanta, lina och lilo&stitch göra mig glad igen. tjatja!


Nina

Sälj det nya minneskortet som inte funkade på Tradera. Då får du lite pengar tillbaka i alla fall kanske.

2009-05-08 @ 19:43:05

Anonym

FY FAN vilken dålig stiL!!!

Du ska åka tillbaka dit och prata med chefen. För du ska få tillbaka dina pengar! Det var ju itne så att du trodde det funka och köpte det. Utan du rådfrågade, och hon rekomenderade det och sa att det funkar! = LURAD! Du ska ha tillbaka dina pengar! Spelar roll om det var dyrt eller billigt! Rätt ska vara RÄTT!



KRAM

2009-05-11 @ 01:42:31

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0