källarförrådet städat

då var förrådet nere i källaren städat, nu kommer man in där och kan rota fram det man ska ha utan att behöva klättra och få saker över sig bara man rör sig. känns sjukt bra att vi har varit så duktiga. och det tog inte heller så lång tid som man kunde tro att det skulle. har slängt massa saker och hittat fläkten som vi ska ha i sovrummet nu när det är så varmt, och så har jag letat fram mina benskydd och fotbollsskor och mina ridkläder och ridhjälm. känns sjukt bra. :)
ska ju som jag berättat innan träna fotboll på måndag. vetifan hur det ska gå, men jag ska göra det i alla fall, med emma och hennes vänner i kvidinge. :)
nu ska jag fortsätta med mina berg av pannkakor och göra dem ännu större. :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0