nattmys med tjejfilm

gud vad jag älskar att sitta ensam mitt i natten och se en riktig tjejfilm. det är såå underbart. jag och paul låg och mös lite innan, och sen när det var dags att sova så somnade han hur snabbt som helst, jag låg och läste en stund och sen bara NEEEEEJ, jag kan inte sova. så det var bara att gå upp och sätta igång en film. bättre att lägga sig lite senare, så vänder jag inte om dygnet helt nu bara för att jag är ledig.

men imorgon blir det en jobbig dag med massor av städning. måste ha superfint här känner jag. vill inte leva i den här röran. det ser ut som ett bombnedslag - vi har för mycket saker helt enkelt. någon annan förklaring finner jag inte.

ooh, jag kom på. idag bestämde vi oss för att införskaffa en sodastream, längtar. :)

nej nu ska jag se filmen. här kommer en liten trailer på den, så finns det kanske fler där ute som blir sugna. ;) jag ser den dock på svenska, för jag tycker dem är bäst så. (har faktiskt ALLA barbiefilmerna på svenska, är helt förälskad i dem)



Gynning

Nej det är min dröm bil, en sådan ska jag ha när jag har lite mer pengar ;-)

Ha en bra dag

2009-05-19 @ 10:37:13
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0