spenderar lördagskvällen ensam



idag har jag en lugn och skön ensam hemmakväll. även om jag tycker det är tråkigt så är det faktiskt jävligt skönt. dagen har varit trevlig i alla fall. jag och paul vaknade hur sent som helst, kvart över tolv närmare bestämt. då åt vi frukost tillsammans och gjorde vid och och drog sen en runda till väla. hade lite ärenden där. lämnade bland annat in mitt trasiga minneskort på väla fotolabb så dem kunde fixa fram alla mina bilder från kameran till en skiva. det kanske ni har märkt nu när alla bilder jag har lovat har kommit in. hehe. jag håller vad jag lovar, även om det tar lite tid. hehe. fick även köpt ett nytt minneskort på 2 GB istället som funkar i min kamera, han var så snäll på CLASOHLSSON och lät mig prova så det funkade i kameran i affären innan jag köpte det, för jag berättade hela historien om det som hände när jag köpte det andra och han fick nog lite medlidande. hehe. och tur var väl det. :)
sen blev det även att hämta ut gosans p-piller på apoteket, köpa en aux-sladd till min dator och sen blev det även ett köp som jag ångrar lite. eller egentligen inte, jag behöver ju det. men kanske inte just nu till denna lönen. dem kostade bara 350 kr och det är dem billigaste jag har köpt i hela mitt liv. ett par FOTBOLLSSKOR. ska ju faktiskt börja träna fotboll nu igen ju, i kvidinge. emma är frisk nu igen så på måndag smäller det. första träningen då. här kommer bilder på dem.


inne på partaj hittade paul ett par sjukt fulcoola solglasögon. haha. han var skitnära på att köpa dom bara för att dom var så jävla fula. haha. eller vad tycker ni?


sen när vi körde hem så snackade vi om att paul behövde tvätta bilen så vi körde in på shell och köpte en personaltvätt där, den bästa tog vi givetvis. paul gillar inte alls att köra in i automattvättar, men han orkade heller inte tvätta den förhand och han var ju tvungen att tvätta den eftersom han och anders skulle in till helsingborg på streetrace nu ikväll. så vi körde alltså in den i tvätten och paul var skitskraj hela tiden och stack inte under stolen med att han inte gillade det. det blev inte bra heller, för den tvättade inte bort allt shampoot från bilen. skitdåligt. ska säga till om det imorgon när jag jobbar. inte bra alls. men så har den aldrig gjort på min bil så fattar inte varför den gjorde så idag. menmen. micke får kolla på det när han jobbar nästa gång helt enkelt.


nu ikväll har jag gjort en riktigt god middag. wokade grönsaker med ris och hemlagad currysås och det blev sjukt jävla gott. paul ville ha det fler gånger. jag blir så himla glad när min matlagning hyllas på det sättet. det är det som gör att det är så himla roligt att laga mat. nu hade jag faktiskt tänkt sticka ner till statoil och köpa mig lite popkorn eller nötter och sen lägga mig på soffan och se en film. ska bli supermysigt. har inte legat ensam och sett en film och bara ägnat tid åt mig själv på jag vet inte hur länge. så nu är det egen-tid som gäller.
först kommer lite mer fina bilder som togs idag.





puss o kram





Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0