tråkig hemmakväll

ärligt talat så har vi en riktigt tråkig hemmakväll, jag och paul. jag som ville göra något idag. men ack, min kropp orkar inte och mitt huvud säger STOPP!!! bara att lyssna då, man kan inte vara igång och hitta på saker alltid. vi har sett madagaskar, en mysig film. paul gillar den.
nu sitter vi bara vid våra datorer och väntar på att the grudge ska föras över klart till mitt USB-minne så vi kan se en liten skräckis innan det är dags att gå och lägga sig. helst ska jag ju komma i säng i tid ikväll eftersom jag ska upp typ megatidigt imorgon, har öppningen på 7eleven. vet inte varför jag tog den på mig, men så är det i alla fall. det är bara att gilla läget.

nu ska jag sortera lite ny musik som jag fått in på min dator! ciao!


Gynning

Ha en trevlig lördag vännen!!

2009-05-23 @ 12:25:27
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0