upp och hoppa med tuppen



nästan i alla fall. för mig är det skittidigt att gå upp strax innan tio. nu sitter jag här i min mysiga morgonrock nyduschad. tänkte sätta igång lite musik som jag kan skråla till medan jag gör vi dmig och packar jobbeväskan.
sen ska jag ju köra ner till malmö och hämta upp glenn, för han ska följa med mig till trelleborg och hämta upp vår sodastream och sen ska vi käka lunch. :) det var såå längesen jag träffade honom. har saknat honom som fan. vi har dock pratat på nätterna när vi har jobbat, men det är inte samma sak. saknar tiden då vi sågs oftare. han är världens goaste person!



Mazze

Den bilden är inte dum!

2009-05-21 @ 00:02:15

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0