bloglovin

nu vet jag att det är ganska många som läser min blogg varje dag. men varför har jag bara 6 prenumeranter via bloglovin? det är för dåligt. kom igen nu sötisar! :)

nu är det minsann dags att starta en prenumeration på min blogg om ni ändå läser den varje dag och gillar den. gå in här för att starta ett konto om ni inte redan har det.

om ni inte vet hur det funkar, så funkar det så att man samlar alla bloggar man brukar läsa på en och samma sida, så kommer det upp där varje gång någon har skrivit något nytt. man kan hela tiden avsluta en prenumeration och starta en ny precis som man vill. man missar ingenting i alla fall! jag personligen tycker att det är kanon.

ungefär som 118100 - ett nummer räcker fast med bloggar.


Daniel

Förstås följer jag dej fr.o.m. nu!

2009-11-05 @ 21:35:55
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0