dags att krypa till kojs

då var det alltså dags för lilla mej att gå till sängs. har en löpande katt här i lägenheten, skriker som fan gör hon. egentligen vill jag inte gå och lägga mig för gosan har äntligen somnat någonstans och tystnat, och om jag börjar stöka för att gå och lägga mig nu så vaknar ju hon och börjar igen och då vet jag en som inte blir glad. hehe. inte jag heller för den delen. men hon är så ju så grymt söt när hon håller på. hehe. ;)

sitter här och funderar och är kluven. ska jag gå och lägga mig direkt eller ska jag slänga mig på soffan och se en film? har en del nya bra som jag har lagt in på datorn, är skitsugen på att se någon. men vi får se. lär väl inte bestämma mig innan jag skrivit detta inlägget klart ändå så jag låter det vara osagt. bäst så!

säger godnatt till er allihop i alla fall!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0