jag föll direkt

gud va kattungen var söt, jag föll direkt för den. så himla go och kelsen. vi bestämde att det blir den kattungen som kommer att bo hos oss ett par veckor innan den flyttar hem till pauls mamma, och paul har döpt honom till kjell! vem fan döper en supersöt kattunge till ett namn som kjell??? haha. men lite gulligt ändå eftersom det är så fult. men visst är kattungen söt?!?

men måndag morgon kommer jag att köra och hämta den supersöta lilla pojken, längtar faktiskt. är superspänd på att se hur gosan kommer att reagera. hoppas verkligen att det går bra. hon löper just nu och det kan vara en riktig fördel, för hon är nog med mottaglig för andra individer då, sen blir hon ju så sur och wrong precis efter löpet. vi hoppas och önskar att allt kommer att gå bra, i värsta värsta fall får ju pauls mamma få en tidig julklapp om det verkligen inte skulle gå men det gör det nog! :) jag får hålla er uppdaterade helt enkelt. om det är någon som har ett tips så är det mycket välkommet!!!

 

jag har nu nyss kommit hem, har jobbat hela natten och sen blev det att vara fylletaxi. suck. inte alls skoj. men klart man ställer upp under dem omständigheterna. behöver inte berätta mer här!

usch så trött jag är nu. ska faktiskt lägga mig ner och försöka se klart avsnitt 1 av robinson. har inte följt det alls dem andra säsongerna mer än den allraallra första för många år sen. hur många som helst säger att det är så himla bra och följer det slaviskt så jag får väl ge det en chans. satte igång första avsnittet igår men somnade så jag får väl fortsätta där jag slutade igår. hehe.

hoppas alla andra har haft en trevlig lördagkväll!

nattinatti.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0