känner mig döende

det är förjävligt. det känns som jag ska dö. som om jag bara ligger och väntar på att någon ska komma och hämta mig från denna orättvisa värld. känns som jag sjunger på sista versen.

gud va detta känns gnälligt men fan va jag mår dåligt. har inget annat att göra just nu än att ligga och svettas, frysa, hosta, dricka vatten, käka halstabletter och bara vara allmänt ynklig.
febern vill inte sjunka heller och huvudet värker som om något står med en enorm hammare och bara bankar. varje ljud gör ont i hela kroppen och jag vill bara försvinna.



Linn

sv: Tack!=)

Ja jag menar sjuttio procentig choklad. Från början gillade inte jag mörk choklad, men då jag fick testa dem som har typ hallonsmak i så lärde jag mig att tycka om det. Tillslut blev jag förälskad i det!:D

2009-11-04 @ 10:15:39
Bloggadress: http://linnnwiklund.blogg.se/

tess

usch jag förstår att det är jobbigt att ligga hemma och svettas och frysa om vart annat... men man får gnälla hur mkt man vill när man är sjuk, så det så ;)

2009-11-04 @ 10:56:39
Bloggadress: http://latess.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0