se idol, sen sova

nu har jag precis kommit hem till mina föräldrar och ska lägga mig, doris smet ut innan. hihi. så söt hon är, passar på när man minst anar det den busen. men visst, hon får ju vara ute nu så det är inget med det, känns konstigt bara. lilla doris har blivit stor flicka! :)

jag har verkligen fått arbetsglädjen tillbaka. tycker verkligen om att jobba där jag jobbar nu. själva arbetsuppgifterna är kanske inte alltid så himla roliga men dem duger liksom, men att jobba i det teamet som vi är är verkligen kanon, jag trivs jättejättebra. alla har vi våra svackiga perioder och nu äntligen har vi kommit tillbaka och blivit det teamet igen som vi var i början av min tid på företaget. riktigt härligt är det. det känns verkligen sjukt bra när man frivilligt stannar kvar ett tag på jobbet med sina arbetskamrater, när man inte tvunget till varje pris vill därifrån på sekunden då man slutar. fan va det känns bra! :)
om någon från jobb läser detta så kan jag säga att du är guld värd!

nu hade jag tänkt kolla idol, dock inte hela programmet. ska bara se resultatshowen. mer behövs inte. det ska man göra när det sänds i så fall, annars är det inte samma tjusning. så nu tänkte jag göra det och sen hade jag tänkt sova. för sen när jag vaknar igen så har jag en sjukt rolig sak att göra. men det berättar jag om imorgon. så nu har ni en anledning att titta in imorgon. hihi.

nattinatti!


Katie

Vad skönt att man känner att man är nöjd med sitt jobb och sina arbetskamrater. Det är ju snarare tvärtom för mig just nu :P



Jo, jag kan förstå att man inte ska klä sig hursomhelst som lärare, men samtidigt ska man inte behöva ha på sig en pärsäck bara för att man har former och för att fjortisarna inte ska ta efter en klädstil som de ändå matas med via all media.

Det är så himla dåliga argument dom har. Det håller som inte.

2009-11-28 @ 12:36:25
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0