slutat jobba tidigt

riktigt skönt är det att sluta redan 01.45 på lördagar och söndagar. skönt att komma hem tidigt, det känns liksom inte som att man har jobbat så många timmar då och det är liksom inte den dygnsomställningen som det är alltid annars. känns hur bra som helst.

sen känns det faktiskt alldeles underbart att vara tillbaks på jobbet efter sjukdomen. nu vet jag hur det är att vara hemma under en lång tid utan att jobba, måtte jag inte bli arbetslös någon gång. gud så hemskt. okej om man kanske hade haft obegränsat med pengar att röra sig med, då hade jag klarat det men inte annars. shit va tråkigt jag har haft det hemma.

har dessutom varit helt borta från bloggvärlden. tråkigt men sant. men nu ska jag komma tillbaka. ska ta tag i bloggen igen och jobba mig uppåt. hade riktigt många besökare där ett tag, sen blev jag sjuk och bloggade inte och då föll det såklart men jag får kämpa mig tillbaka. men det ska nog gå bra! :)

imorgon hade jag tänkt besöka en kompis som bor här i svalöv där mina föräldrar bor. ska ta en liten fika och så ska jag se hennes lägenhet, har inte sett den. är supernyfiken!
sen är det ju jobb igen imorgon eftermiddag.

hoppas ni alla har en trevlig helg. nu ska jag faktiskt lägga mig och sova så jag kommer upp i hyffsad tid imorgon. annars är ju hela dagen förstörd och det vill jag inte!

puss o kram


emilia widerström

svar: det är ingen fara! kul att du är tillbaka iallafall:)

jadu nu har jag precis vaknat, ska duscha& sen åka till Södertälje för att fira min kusin, igår gjorde jag ingenting.. mest sov (a) hehe, du då? :)

2009-11-15 @ 10:43:40
Bloggadress: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Cissi

det är ingen fara...ja förstod nästan att det var nått, men det är skönt att du är frisk nu iaf. =)



hehe okej, hade ja haft en så hade ja velat att hon fick hela tiden haha, de e juh hur gulligt som helst med små bebisar juh :D



jaa du de har inte hänt så mycket, vi har tagit det lungt denna helgen, var och kollade på 2012 i Fradags och den var jätte bra, annars har det bara varit lungt.



Kramar

2009-11-15 @ 12:06:30
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Linnéa

Åh vad härligt att du är tillbaka från sjukdomen :)



sv: Ja, det känns riktigt härligt att allt känns lite bättre. Och resa kommer bli så härligt, tråkigt att ni ska åka till ännu mer kyla ;) Fast åka skidor (som jag förmodar att ni ska göra) är också riktigt kul :)

2009-11-15 @ 18:10:11
Bloggadress: http://linneeaj.blogg.se/

Anna

Vad härligt att få sluta tidigt på helgen.

Min helg har varit lugn, mest varit mys i soffan men även lite jobb och shopping (som vanligt). haha



Vad roligt att du är pigg igen och jag kan förstå att det känns skönt att komma tillbaka till jobbet.

Även om man bara kan längta sig bort från jobbet när man har varit där ofta så saknar man alla knasbollar man jobbar med när man är tvungen att vara hemma. :)



Har du några trevliga planer för veckan? Kram

2009-11-15 @ 20:05:06
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Jennie

Skönt att du är tillbaka på benen igen! Förresten, vad jobbar du med? :)

2009-11-16 @ 17:08:45
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Cissi

haha..ja det lät kanske lite konstigt :P men du kanske förstod va ja menade iaf :P

ja har börjat träna och så ja med nu, ja är inne på min tredje dag nu och vi kör på varje dag...

ja hade med tänkt mig att ja ska gå ner ett PAR kilon..vilket är en massa :P

Vi får juh önska varandra lycka till nu så får vi se om vi når vårat mål =)

ja ska sätta upp ett målså får vi se vem som klarar av det eller är närmast...=)

2009-11-16 @ 19:23:44
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0