supergod återvändare på mcdonalds



måste bara tipsa om en riktigt god hamburgare på mcdonalds.

egentligen tycker jag inte alls om mcdonalds mat, det smakar inte speciellt gott och det är definitivt inte nyttigt. det liksom så otroligt fettigt att man känner hur mycket onyttigheter man stoppar i sig, mår illa som fan efter jag har ätit där, om jag nu någon gång tvingas äta där. alltså är mcdonalds mat inte något plus enligt mig.

MEN en burgare som faktiskt är smakfull är chicken tasty. det smakas att där är mycket mat i den och att den inte är så "taskigt gjord" som dem andra burgarna. varför vet jag inte. men det är faktiskt den enda burgaren på mcdonalds som jag faktiskt kan säga smakar gott.

om ni ännu inte har smakat den så tycker jag definitivt att ni ska göra det nästa gång ni är där. viktigt är dock att det just chicken tasty och inte big tasty, då jag personligen tycker att den smakar piss. den är sjukt flottig.

dem här två burgarna är dock med i mcdonalds "säsongare" och finns inte hela året utan återkommer då och då istället. men dem finns just nu! :)

mitt tips handlar alltså om chicken tasty från mcdonalds!

vad tycker Ni om mcdonalds mat?



Cissi

hehe ja du vad ska man säga om dagens teknik :P



aah i månaden..ja tycker de e dyrt hehe :P

kan kanske vara så att, folk säger ju att man är "snåla småläningar" haha

nae då så farligt e det kanske inte...

jaa de e bra..de e bra att ha gymkort..för även om man kansk inte går dit så ofta så lär man kanske göra det tillslut när man känner att man betalar för nått man inte använder :P så har ja gjort hehe



aah okej det e heelt andra sidan mo vart ja bor :P

ja kan väl inte säga att jag är "stadsbo" eller det beror ju på vad man jämför med...men lilla Oskarshamn e inte stort :P



Min vecka..jaa du

ja tror inte de händer nått speciellt alls...har tränat måndag & tisdag nu och en ledig dag i morgon sen blir det nog att träna torsdag fredag :P

mitt liv e inte såå roligt :P



vad ska du själv hitta på då?

Kram

2009-11-17 @ 19:01:44
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Katie

Jaja, du har redan fått fullt upp igen efter sjukan!

Jag är ute på praktik hela veckan, så det är lektioner som ska planeras och genomföras. Jag har fullt upp mest hela tiden, så när man äntligen kommer hem finns det inte så mycket ork över till annat än träning och matlagning.



Jag har alltid tyckt att McDonalds smakar helt okej, men jag har nog alltid funderat över hur maten egentligen görs.

Nu har jag faktiskt jobbat på McDonalds under en tid så jag känner att jag har riktigt bra koll på maten där.

Jag äter hellre hamburgare än kycklingburgare då köttet steks utan fett och kycklingen friteras i olja...

Sen är jag sjukt krånglig då det kommer till hamburgare så den enda jag egentligen gillar på menyn är McFeast. Jag vill inte ha gurka, senap, torrlök eller någon konstigt dressing :P

2009-11-17 @ 20:16:41
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Sophie

Jag älskar den maten!

2009-11-17 @ 22:03:34
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Katie

Nej, det är väl olika från person till person sådär. Jag klarar mig alldeles utmärkt i sällskap med 6-10åringar, blir dom mycket yngre eller äldre så har jag svårt...

Jag tycker barn är helt fantastiska och varje dag lär dom mig någon nytt. Det känns verkligen som att jag hittat rätt :D

2009-11-18 @ 14:01:30
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

SANNA SANNA SANNA

Hej tösen! :]

Hur är det med dej? :)



KRAM

2009-11-18 @ 18:00:24
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

marie

jag vet inte, blir nog inte så.. har ju idol å sånt planerat just nu.. Meeen ni skulle väl åka upp vare inte så? :P



Puss

2009-11-18 @ 18:42:38
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0