älskar mina naglar

har fallit för det här med att ha fina vidgjorda naglar, har hittills bara testat på att ha lösnaglar men tänkte pröva att bygga riktiga någon gång. man känner sig så mycket kvinnligare på nåt sätt. marie fixade dem i lördags när hon kom, och sen igårkväll fixade jag till dem ytterliggare med lite lack och så! är supernöjd. fick dock ingen bra bild på dem. hoppas den här duger!


hur brukar NI göra vid era naglar?



City

Jag tar alltid hand om mina naglar & har dom fint målade eller franskmanikyr =)

2009-10-26 @ 17:47:38
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Nathalie

Jag brukar göra vid mina själv med gele ;)

2009-10-26 @ 18:50:44

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0