bokningar gjorda

nu har jag bokat tid för vaccinering av gosan, även en plats på ett katthotell när vi är i sälen. :) riktigt billigt också 70 kronor per dygn. paul skulle ringa till sin bror idag och kolla om dem kan passa henne hemma hos sig när vi är borta, men det finns ju inga garantier. och det var väl rätt fullbokat redan nu så jag bokade faktiskt en plats, så får vi avboka den i så fall. ska se vart mamma och pappa ska lämna doris också. kanske kan gå på samma ställe då, det hade varit underbart!
man får hoppas att gosan trivs och inte blir sur på oss ifall vi lämnar henne på katthotellet, tänk om hon tror vi har övergivit henne?! men det är klart, djur tänker väl inte riktigt så. och tur är väl det. någon läsare som har erfarenhet av det här med att lämna sin katt på ett hotell eller pensionat? kontaka mig gärna.



hon är så himla söt när hon ligger i hängmattan, det är verkligen hennes favoritplats. hon äääälskar den. paul får nästan aldrig själv sitta i den, inte utan henne i alla fall. hihi.

har nyss sett klart filmen jag började se igår, ghosts of girlfriends past men tyvärr var den inte så jättebra. men fick tvunget se klart den ju. en ganska långtråkig film faktiskt. riktigt dryg, den var liksom okej att titta igenom men inte bra! svårt att förklara. menmen.

nu ska jag äta något och sen städa undan lite här hemma och packa och lite så, för sen måste jag åka till jobbet. tråkigt men sant. kan knappt vänta tills helgen, tiden kommer dock gå megalångsamt nu hela veckan eftersom jag längtar såå.

nej nu ska jag ringa till pappa.

hejsvejs!

 



Jennie

Hej! Jag vet att syrran och Henrik har haft "sina" katter på katthotell. Det har funkat bra för de. jag pratade med syrran igår och så kom vi in på och snakca om det här med katthotell. På det ställena där "deras" har varit så måste katterna vara kastrerade. Så kolla verkligen upp detta innan ni bokar.



PS. det är Henriks katter, syrran fick de med på köpet DS.

2009-10-20 @ 16:33:35
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0