det efterlängtade klädpaketet



då har jag äntligen fått det efterlängtade paketet. I love! ♥
tyvärr tänker jag inte lägga upp bilder på hur kläderna sitter på, för jag har inte gjort vid mig eller nånting idag och ser bara allmänt sliten, trött och tråkig ut så jag tar bilderna från internet. men när jag använder kläderna senare så kommer det ju upp på "dagens outfit".

men i alla fall, det här fanns i paketet:



fyra stycken grymt fina klänningar. jag älskar dem! den första beställde jag i svart, men den bilden var inte rättvis mot den så jag vill istället visa hur den sitter på, kvittar ju vilken färg den är på modellen, men jag beställde en svart i alla fall. :)
dem andra tre är precis likadana men jag beställde den i tre olika färger. tänkte faktiskt ha den röda på julafton! dem kostade bara 99 kronor så det var inte alls farligt. och hur ofta hittar man något som man faller för direkt till det priset? det händer ju typ inte. den första klänningen kostade 199 kronor glömde jag berätta. hehe.

i paketet fanns även 5 par svarta boxertrosor, 3 st röda blanka klotljus, en svart mössa med gråsvart päls runt huvudet och likadana vantar till den. superfint! :)
lägger inte upp bilder på det om det inte önskas, kände personlighet att det var klänningarna som var viktigast, men om det finns speciella önskemål på det andra så kan jag klart lägga upp bilder på det och berätta mer, kommentera här i detta inlägget i så fall!

nej nu ska jag lägga mig och vila en timme innan det är dags att börja på maten.

tjingeling!



Jennie

Enkla och fina klänningar.

2009-10-19 @ 14:30:32
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0