har mått riktigt dåligt både igår och idag. det är så grymt orättvist att man ska må dåligt och vara sjuk när man är ledig. vaknade igår med feber, ont i halsen, megaförkyld och allmänt hängig. var massa saker som blev avbokade igår som jag skulle göra - gosan kunde inte gå till veterinären, jag skulle fikat med en kompis och tvättat och sånt.
jag åt inte på hela dagen och när jag väl gjorde det så smakade det inget. jag somnade tidigt direkt när jag la huvudet på kudden och det händer aldrig annars.

idag när jag vaknade var det samma sak. fryser, svettas och snyter mig om vartannat. hemskt är det. mår riktigt dåligt. vill bara ligga under täcket och försvinna.

det stora frågan är bara om man ska ringa och förbereda jobbet på att jag kanske blir hemma imorgon eller om man ska kämpa på och hoppas att det blivit bättre tills imorgon.
vad tycker ni läsare att jag ska göra?!





Emmelist

ja men grejen är att jag lade ned det i hans portion...inte i hela lasagnen... men funkade ändå inte :(

2009-10-29 @ 13:28:35
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

City

Ta ett jätte varmt bad, ät alvedon varje timme & sen drick mycket te med honung

2009-10-29 @ 15:00:54
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0