ett riktigt fynd

när paul kom hem käkade vi wokade grönsaker, kyckling och bacon med ris och currysås. mumsigt värre. sen så upptäckte jag att han i helgen ätit upp ALLA mina kanelbullar som jag bakade i torsdags så nu ikväll blir det för hans del att göra nya. men jag ska självklart övervaka baket, annars vet man minsann inte hur slutresultatet blir. hehe. vi får göra det tillsammans helt enkelt.

sen körde vi till Ö&B och maxi. behövde ju mjölk och så!
och varje år när sommaren är slut så har maxi en megastor binge full med sommar- och vårskor som dem säjer ut för 25 kronor. förra året fyndade jag 2 par vita slipin-skor. riktigt fina. och hela sommaren det här året har jag gått och trånat efter ett par riktigt snygga svarta såna. men jag ger inte 149 kronor för ett par såna. och vilken tur hade inte jag då. ikväll när vi var där så hade dem ett par såna i den här bingen som jag givetvis hittade. och jag blev överlycklig!
det roliga är dessutom att dem är precis likadana som dem vita jag fyndade förra året, fast svarta!

tycker ni inte dem är snygga?



Amanda

Svar; haha okej jag förstår dina argument! :)

2009-10-19 @ 20:03:23
Bloggadress: http://amaandu.blogg.se/

Helene

ja, men eller hur! :P haha

du har verkligen förstått vad jag också såg i den tröjan! mums! :D

typ i en liten håla som heter sjöbo :) självdå? ^^

2009-10-19 @ 20:24:18
Bloggadress: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0