gårdagens mysoutfit!

riktig mysoutfit hade jag på mig igår när jag bara gick hemma och drällde och tog det lugnt. såhär såg jag ut.
(orkade inte blogga igårkväll, var så himla trött så jag visar er nu istället)


lång svart sweatshirt Ellos svarta leggings H&M
hellokitty-morgontofflor H&M



marie

va lugnt igår, det enda som hände var att jag drog ner på stan mitt i natten för att träffa smultron :) Blev en cider inne på vimmel. Mycket mer vare inte. Hade inte lust till något egentligen igår. men det vet du redan...



Usch, har sån hääärlig ångest verkligen. över kroppen, mig själv, över vad som hänt. haha underbart livet är ibland. eller hur? Ska man skriva sånt här i bloggen egentligen? Jag vill inte tynga dig. kanske borde jag radera detta?



Suck. Krya på dig pp!

2009-10-31 @ 13:12:09
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0