godmorgon mysisar!

nu har jag vaknat efter en rätt så jobbig natt. hade väldigt svårt att sova av okänd anledning. men tror att det var att jag i mitt undermedvetna låg och tänkte på det där med lägenhet och skit. var inte medveten om att jag tänkte på det för det var helt tomt i huvudet, men jag kan som sagt tänka mig att det var som låg i bakhuvudet och spökade.
har verkligen sovit jättedåligt det lilla jag sov. :(

mobilen har ringt och väckt mig flera gånger också. har dock inte svarat, förrän nu precis typ, men man blir ändå störd och det är svårt att somna om igen. fan, gillar det inte alls. annars brukar jag inte vakna direkt utan bara sova vidare, men alla ljud har verkligen varit megahöga inatt. hoppas det blir bättre imorgon när jag ska sova och att jag kan sova riktigt länge då för att ta igen lite.

det är inte så många som deltagit i min tävling. publicerar den igen.
delta här.

nu ska jag lägga mig en stund till och dra mig, kanske se på någon film eller nåt. skriver mer sen!

tjingeling.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0