jag gjorde ett misstag ikväll



nu ikväll gjorde jag ett misstag. har mått dåligt nu både igår och idag, och ikväll var det röglematch och jag hade betalat biljetterna 270 kronor och det har jag inte riktigt ekonomi att bara slänga ut i luften sådär på en gång.
så jag och paul gick faktiskt dit. men jag kände efter ett tag att jag verkligen inte skulle gjort det. har mer ont i halsen nu och känner mig mer hängig och huvudvärken har kommit tillbaka. sen förlorade dem dessutom och det gjorde mig inte gladare precis. dem förlorade med 5-1 på hemmaplan. är inte det den största förlusten på hemmaplan sen lindab arena byggdes?



tess

det är en serie med både schampo, balsam och hårinpackning. kanonbra!



tråkigt det där med hockeyn.. hoppas att du mår bättre snart!

2009-10-29 @ 22:22:50
Bloggadress: http://latess.blogg.se/

vickan

Svar: Fina bilder, man mår så bra utav av det (om man inte tänker på resultatet) Synd att du och killen valde den matchen... Läsa alla bloggar om hockey/rögle idag. Alla är lika irreterade ;) och jag med.. Haha. Det fins hur mycket som hälst att säga om allt ifårn att Högard nog är inne på sin sista säsong och att Glimmervall agerar som kapten.. HAha, nu börjar jag igen!



Ja, Samhälle verkar tråkigt och många delar faktiskt din mening om samma konsept som i 9:an.

Jag kanske väljer att gå media... När man börjar gymnsiet vill man ju ha roligt och göra något nytt.



Ridande supporter polis, låter jättekul! Om man gillar hästar, hockey/fotboll och polisyrket kan det ju inte bli bättre...

Jag drömmer om en massa saker allt ifrån Sportjournalist till hudterapeft till Barnpsykolog..



Vilket gymnasium gick du på?

Kram.



Vem hejar du på i idol då?

2009-10-30 @ 18:44:46
Bloggadress: http://vickanvicky.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0