jeans sliter bort hår på benen?



vilken diskussion jag och paul har haft nu. hahahaha. vi har diskuterat skägg och hårväxt. konstig diskussion. minst sagt.

jag var hos en manlig utländsk frisör nu i eftermiddag och gjorde vid mina ögonbryn. blev helnöjd. han plockade den och färgade den lite. riktigt fint blev det. kommer absolut gå dit och göra detta fler gånger. men i alla fall. berättade detta för paul och han blev helt utom sig. haha. att någon kille haft sina håriga armar i mitt ansikte. hahaha. det var mest på skämt dock.
men så berättade jag att han rakat lite för att ta bort dem små håren längst upp på ögonbrynen, så började paul gaffla om att ögonbrynen då blir grövre och så. och jag tror inte alls på det, men han var helt övertygad. så sökte han på google och ingenting styrkte hans teori. sen började han med att anledningen till att han har så lite hår på låren och så är för att han använder så mycket jeans och att jeans sliter bort hår från benen. hahahaha. sååå himla roligt. det är något jag inte alls tror på och när han skulle visa att han är duktig så var det ingenting på internet som styrkte hans teori. hahahaha.

såååå fel han hade!
men han är så himla söt när han försöker vara smart. det ska jag inte ta ifrån honom!


Emmelist

tack baby! ska kolla in det direkt! var jag blind eller? haha

2009-10-23 @ 17:57:20
Bloggadress: http://www.emmelist,blogg.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0