mera shopping

hittade tyvärr inte så mycket kläder på ullared, för som jag berättat så var där så oerhört mkt folk på klädavdelningen att jag inte orkade. för det tar ju ändå lite längre tid att kolla kläder än att kolla på andra saker. så igår åkte jag, paul, marie och micke till center syd och där hittade jag litegrann. inget större men ändå så jag får känna att jag har något nytt! för det var ju det jag ville haft efter ullared. här får ni se vad som följde med hem i påsarna!


mörklila tunika/lång top 99:- New Yorker (färgen ser konstig ut på bilden) 

mörklila lång topp 69:- New Yorker (samma sak här med färgen)

hög svart kjol med sidenband längst upp 49:- New Yorker

puder 49.50:- H&M (deras smink är grovt underskattat)

hello kitty-morgontofflor 129:- H&M (Im in love, love at first sight)



Anna

Vilka fina kläder du köpt, riktigt snygga! :)



Ja visst är Jennifer Lopez grym, maid in manhattan är oxå bra.

En film man måste se med henne är Enough en kvinnas hämnd, den är grymt bra jag kan relatera till mycket i den filmen.



Vad härligt då måste jag pusha på Niklas ännu mer om Elmia, han är lite osäker på om han vill åka ner, men jag vill åka nununu!!

Jag älskar bilmässor. :)



Kan inte jag få din msn adress? Jag verkar inte ha fått din request, jag kanske gav dig fel adress. :)



Kram

2009-10-26 @ 14:53:27
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

J

Var ligger New Yorker och hur kommer man dit? 69 kr för så fina tröjor!!!!! :D

<3

2009-10-26 @ 19:04:55
Bloggadress: http://sextonkopparte.blogg.se/

emma

haha tofflorna var ju så hemska att de blev söta :P

2009-10-27 @ 08:30:09
Bloggadress: http://emmariah.blogg.se/

Malin Starvall

hej hå! inte för att vara så men den svarta "kjolen" är en tubtopp! ;) Fast man kan ju ha den som kjol om man vill! Vem bryr sig! :D

2009-10-27 @ 12:28:28

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0