mumsfillibabba

nu har jag varit nere i tvättstugan sen sju. nu ska tvätten bara torka så jag kan springa ner och vika den sen stra innan elva. tycker fan att jag är värd att lägga mig på soffan och mumsa i mig en riktigt god glass! :)




Anna

Ja visst är det "härligt" med karlar ibland? ;)

Även fast min nu är rätt duktig på att hjälpa till så nog fasen kan det brinna i huvudet på mig ibland på vissa grejjer. haha

Har ni varit tillsammans länge?



Ja den mörklila var assnygg, tråkigt att den inte fanns här.

Så roligt att bowla, det var jättelängesen jag gjorde det.



Ja det är maskerad imorgon, men ikväll blir det nog bara mys i soffan och lite godis. Jag har skarpa cravings efter godis!! haha

Har du något bra filmtips? :)



Jag måste ju prova min maskerad klädsel för att se om den passar med, herregud jag kommer nog hinna ändra mig ett par ggr för om det är rätt innan jag ska dit!

2009-10-09 @ 11:46:05
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0