nya stövlar

kom på att jag lovade att visa en bild på mina nya stövlar som jag hämtade ut på maxi nu ikväll. är superstolt. och paul tyckte också dem var fina. jag älskar dem faktiskt. dem är mina nya babysar. hihi. ska nog antagligen ha dem på mig imorgon. hihi. imorgon blir det även bullbak. ska faktiskt gå upp i någorlunda god tid så jag inte sover bort hela dagen. det är bara onödigt eftersom jag är ledig så sällan, då vill man ju inte sova bort tiden heller.

här är dem nya stövlarna. vad tycker ni? jag tycker i alla fall dem är ursnygga!!!



Anna

Dom var Ûbersnygga, kan man inte få se en bild med dom på? Det är lättare att se då.



Vad gott det lät med bullar, du kanske kan komma hit och baka med. haha

Nybakta bullar är hurgott som helst.

Dags att tjata på mamma om bullbak snart kanske. :)



Vad änder till helgen då? är du ledig?

2009-10-15 @ 11:49:35
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0