som jag har väntat!

äääntligen har jag fått hem min väska som det var så längesen jag beställde. har längtat ihjäl mig typ.

när jag vaknade så klädde jag snabbt på mig och sen var det dags att köra iväg och uträtta lite ärenden. först var det en sväng ner på apoteket för att köpa nässpray, och sen upp till maxi för att hämta ut väskan och handla lite mat. ska laga något jag fick tips om av fredric i natt, kommer nog bli skitgott. ska lägga upp bild sen och berätta vad jag har i och sådär, ett så kallat recept. hehe. så kika in senare ikväll så får ni se.

nu hade jag tänkt sitta i soffan bara en liten stund, och sen göra vid håret. tänkte locka det för jag pallar inte fixa med att blöta det och platta och föna och skit. bättre att ta det som det är och bara köra lite med vågtången. kommer bli sjukt najs. måste sminka mig också, ska ju på rögle ikväll. känner verkligen för att göra vid mig idag, fast ändå inte. är det någon som känner igen känslan? man vill liksom se bra ut men så pallar man inte fixa så man gör det. men nånstans så gör man ett halvdant jobb ändå för att man ska mötas på halva vägen liksom. hatar när det är så.

nej nu blir det en halvtimmes vila innan jag ska sätta igång med sysslorna. har ju som sagt både att göra vid mig och matlagning och lite undanröjning på schemat. det ser ju ut som en jävla ungkarlslya varje gång jag kommer hem och har varit iväg och jobbat ett par dagar :(

här kommer en bild på väskan. som jag har suktat och längtat.


what do you think about my baby?



Emilia

SKIT SNYGG väska =)

2009-10-01 @ 14:02:30

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0