stryk för timrå

ikväll kommer timrå få stryk så det står härliga till av vårt kära rögle. jag bara vet det, ska dit med lina! har fått pappas årskort, han och mamma har ju åkt till cypern idag dem svinen. så därför kan inte han se matchen, tur för mig! :)

nu har jag precis lagat mat. ryggbiff av oxkött med stekt bacon, minimajs och champinjoner i en röra med grönpepparsås och färgade färska pastapennor till det. ser supergott ut. men vetifan om jag lyckades. får helt enkelt se vad mina middagsgäster tycker, paul och lina då. hehe.

har fortfarande inte hittat sladden till min mobil så jag kan lägga upp lite bilder. men har betällt en som skulle skickas idag så förhoppningsvis har jag den imorgon och då kommer massor upp.
var inne på mediamarkt och elgiganten igår och skulle köpa en men den kostade 300 spänn där, och ICKE att jag köper en kort liten jävla sladd för så mycket pengar. så idag hittade jag en på internet för 50 kronor. hur kan det vara sån stor skillnad?!

nej nu drar jag ut i köket. lina kommer snart, och paul kommer också från jobbet alldeles strax så vi kan äta.

heja rögle!

tjingeling!


Malin

YEEEEEJ!!! RÖÖÖÖGGLEEEE, WOOOHO

2009-10-06 @ 17:30:38
Bloggadress: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Malin

2009-10-06 @ 17:31:54
Bloggadress: http://www

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0