tårögd av glädje

jag har deltagit i min kära blogg-väns tävling och vann faktiskt den. och gud så glad jag blev nu nyss när jag fick veta det. kände tårar i ögonen. :)

vill verkligen tacka anna enormt mycket och krama om hårt.
får tacka hennes sambo också dock. :)
lägger upp bild på priset så fort jag har fått det. är gryyyymt förväntansfull och nyfiken!

motiveringen till varför just jag vann:
"Hon hade snygga stövlar, en katt och kan baka bullar!"

ni hittar härliga-annas blogg här!

ps. har dessutom bestämt mig för att själv börja med det här med att ha tävlingar i min blogg. har faktiskt en riktigt grym på gång som jag kommer lägga upp i eftermiddag eller ikväll!


Elin

Kul att du vann! :) Alltid kul att vinna tävlingar.

Ha en bra dag!

2009-10-19 @ 11:31:48
Bloggadress: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0