uttråkad till max - glöm inte min tävling



det var så komiskt det som hände i eftermiddags. alltid när jag kör till jobbet så brukar jag vara där typ en halvtimme innan jag börjar och snacka med folk och bara allmänt chilla. men just idag var jag lite senare, var där i tid och så men inte tidigare innan jag började som jag brukar. och just idag så ringde dem och bad mig försöka komma lite tidigare. haha. komiskt eller vad?!

tiden går så otroligt långsamt här på jobb. man vill bara ut och köra så att tiden kan gå lite fortare. vill bara hem till min sötnos ju. sen är jag ledig i två dagar, ska bli sjukt najs. längtar bara heeeem!

måste bara skryta lite också. har kommit på en jättebra tävling. ni hittar den här! det man kan vinna är en girlstuff-box med lite olika saker som vi tjejer gillar och behöver. det kommer bland annat att finnas smink, smycken, håracessoarer m.m. i den. ingen blir besviken. that's a promise! :)
så kom igen och tävla!!! tycker personligen att tävlingen är supertrevlig.

hoppas alla har en trevlig tisdag! själv jobbar man ju. suck. nej nu är det dags att plocka ihop här.

puss o kram


vickan

Svar: Du missade inget med matchen ikväll, glimmervall får ta på sig förlusten :p

Jag är "bara" 15, vet inte vad jag ska plugga till och nej jag har sittplats :P

Kram på dig :)

Jag tänkte tävla imorgon i din tävling.

2009-10-27 @ 21:29:22
Bloggadress: http://vickanvicky.blogg.se/

SANNASANNASANNA

SV: Okej :) Svara gärna på min läsarfråga "vart bor du?" :)



KRAM

2009-10-27 @ 23:24:31
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0