är julen redan på väg?

det är helt sjukt vad ett år kan gå fort. har redan fått hem kataloger med juldekorationer osv, fattas bara att affärerna börjar såhär tidigt också. men det är fan helt sinnessjukt, det är bara september månad. jag tycker i alla fall att det är helt otroligt sjukt.

gå in på jotex så får ni se själva!

brukar inte halloween få komma först innan man tar tag i sånt här julstök?

men jag ska ju inte sticka under stolen med att jag älskar julen, det är den mysigaste tiden på hela året. all den goda maten, alla dekorationer, mysiga belysningar, snön (förhoppningsvis), julklappar, firande med släkt och vänner, jultomten, alla fina granar, julshopping, pyntning, julskyltningar osv. det är så mycket att det inte går att räkna upp allt, för alltid glömmer man då nåt!
men jag känner på mig att den här julen kommer att bli speciell, jag vet inte varför, det bara känns så.

vad tycker ni läsare om julen? längtar ni dit?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0