blev jättearg på gosan

oooh, glömde berätta i det megalånga inlägget innan att jag blev grymt jävla arg på gosan innan idag precis innan jag skulle köra, eller ja, en stund innan var det.

jag var i köket och höll på att fixa och gosan kommer och gnider sig längs med benen på mig och spinner och gnäller och har sig, hon löper så hon är extra kelig just nu. och myser lite med henne sen fortsätter jag med det jag höll på med.

sen bara går hon bort lite längre bort i köket och sätter sig och kissar på golvet samtidigt som hon stirrar på mig. och jag fly förbannad, tar tag i henne i nackskinnet och kör ner nosen i hennes eget kiss. hon kan ju inte göra på det viset, hon vet precis att hon inte får lov att göra så. men det är väl för att hon löper, men det är fan inte acceptabelt ändå. hon måste få veta när hon gör något som hon inte får.

men hon sprang efter att jag gjort det, hon gillade det inte alls, och sen såg jag inte henne mer innan jag skulle iväg. hon fick inte ens ett hejdå-kel som hon brukar få. nejdå. så får hon minsann inte göra.

fast hon är min ögonsten måste jag ju sätta gränser.

så där fick jag ligga på alla fyra på köksgolvet och skura och verkligen göra allt för att få bort lukten. men jag lyckades minsann!


Lisa ♥

Mina kissemissar har slutat att kissa sedan de blev kastrerade. Usch, jobbigt att torka bort!



Jag såg att du säljer din mobil. Måste säga att jag också nyss bytt min gamla samsung mot en iphone så jag får väl sälja min med...hihi?

2009-09-08 @ 18:24:54
Bloggadress: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0