bluetooth-handsfree

idag har jag laddat min bluetooth-handsfree och tänkte använda den när jag jobbar. tror allt kommer gå mycket fortare och bli mycket smidigare då, och framförallt säkrare i både bilkörning plus att jag slipper all strålning från mobiltelefonen. bara massa plus. men den är dock lite krånglig att kränga på örat. menmen, det är en vanesak, det är även ovant att något sitter runt örat, men det kommer väl att man blir så van att man inte märker det. vi får helt enkelt se hur bra det går.

nu är det bara 35 minuter tills det är dags att sticka ut och köra och röra på mig. ska bli skönt, men när man tänker på all stressen det kommer innebära inatt så blir jag bara trött och vill gå och gräva ner mig någonstans. menmen. sånt får man ta.
men egentligen, vem tackar mig för att jag struntar i lunchen och jobbar röven av mig? INGEN!!!!!

men nu ringde min vän. så jag ska vara social!

hejsvejs!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0