dagens outfit !

idag har jag på mig något jag inte haft på mig innan, visst är den känslan härlig när man tar fram något snyggt ur garderoben och tvingas klippa bort prislappen innan man sätter på sig plagget. gud vad jag älskar den känslan, plaggets första gång utanför garderoben i stora vida världen! hihi, gud vad jag blev känslig där, det är fan bara kläder. eller NEJ det är det fan inte. det är KONST!!! ;)

i alla fall, klockan fem ska vi träffa mäklaren i huset och såhär ser jag ut idag!


stickad tunika Cubus svarta leggings H&M
gråa benvärmare Gina Tricot svarta stövlar Skokanonen

gillade faktiskt den här outfiten skarpt, det är precis min stil. hoppas paul också tycker att jag är fin idag, ska bara göra vid håret och sminka mig också. sen är allt kanon.
ska nog gå in på skopunkten på familia efter att vi kollat på huset och lägga undan dem där stövlarna jag har suktat efter, så kan jag köpa dem sen när jag fått lön! jag bara mååååste ha dom!

nu måste jag göra vid mej. bloggar mer sen när vi kommer hem.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0