dagens outfit !

haha nu när jag kollade på gamla inlägg med dagens outfit så såg jag att jag haft precis samma kombination kläder på mig en annan dag när jag bloggat om det. haha. men det får man ta. jag tycker det är snyggt och trivs i det i alla fall, och det är väl huvudsaken. haha. men det är komiskt.


svart bolero Josefssons grönt långlinne New Yorker
svarta leggings H&M svarta skor med klack Skopunkten



nu ska jag köra till helsingborg till mitt hjärta och titta på bil åt honom.

have a nice day, folks!



Anonym

sv: japp eller en kompis har gjort det :) Ta den då om du vill :)

2009-09-17 @ 17:39:49
Bloggadress: http://vctorias.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0