dags att känna sig som en hemmafru



jo det är väl det minsta man kan säga om mina sysslor som jag har idag. ska tvätta och städa och plocka iordning. blir nog att springa ner med saker i förrådet också, om jag hittar förrådsnyckeln, annars får paul göra det sen. det är i alla fall det minsta han kan göra känner jag i alla fall.
ska även köra iväg till pappa där han är och jobbar och hämta symaskinen, det ska jag göra vid elva när jag har stoppat in dem två första maskinerna tvätt. och när jag ändå är ute och kör tänkte jag skicka iväg två tradera-paket.
tänkte bara kolla upp adresserna nu medan jag väntar ut tiden, vill ju vara i tvättstugan prick elva när tvättiden börjar. såå segt att bara sitta här och vänta, speciellt när det är på något man egentligen inte vill göra. det är så grymt tråkigt. men av någon knasig anledning har det helt och hållet utan undantag blivit min uppgift här i hushållet, det är nog den enda sysslan som är bestämd vem som ska göra det, ja och toaletten förstås - det är pauls område att städa den. hehe.

nu drar jag!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0