dags för film

nu ska jag slår mig ner i soffan med mitt mysiga täcke och sätta igång en film. vet dock inte vilken det blir än, men det kan jag tala om imorgon när jag vaknar, vilken det blev alltså. kan även ge en liten recension på den. men jag tror att det blir någon snyftig tjejfilm, känner mig på sånt humör.

stackars paul har precis gått och lagt sig fast han ska upp typ lite över fem, stackarn. vet inte vad jag hade gjort om jag bara hade fått tre och en halv timmes sömn. jag hade nog stannat uppe och kört morgondagen med koffeintabletter och redbull. hehe. men han var jättetrött, fick ställa fyra väckarklockor åt honom, men det lär väl ändå sluta med att jag får gå upp och dra upp honom ur sängen för att jag ska kunna gå och lägga mig och somna om igen efter allt ringande. men det gör jag så gärna för min älskling. hihi.

bjuder på en rolig bild på en gäspande gosan liggandes i hängmattan. hon är nog också trött idag.



natti natti



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0