det gör så jävla ont

jag har så jävla ont, har fått ont bak i ryggen också. vetifan vad det är. ska i alla fall till doktorn igen imorgon och se va fan det är som är knas. jag hatar när det är så. man ska inte må illa och och sämre när man fått medicin, speciellt inte när det från början var urinvägsinfektion. det har inte alls blivit bättre, bara sämre. innan idag var det acceptabelt men det har bara blivit värre sen under dagen. känns skitdumt. jag vill ju verkligen jobba, jag älskar ju mitt jobb. men det ser ut som om jag måste vara hemma från jobbet imorgon också. tråkigt men sant. på lördag ska jag fan vara frisk. eller friskare i alla fall, illamåendet ska i alla fall vara borta. sen får resten va som det är. det kliar i hela kroppen när jag vet att jag ska jobba men att jag inte kan, så mycket tycker jag om mitt jobb. ååååh. varför ska detta hända mig just nu för? vill inte...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0