gårdagens shopping!

glömde ju lägga upp vad som fick följa med mig hem i shoppingkassarna igår. här kommer bilder:



1. En svart tunika från Gina Tricot 199:- Bilden gör den inte riktigt rättvis, den satt riktigt riktigt bra. Ska antagligen ha den på mig ikväll när det blir partaj, så jag får visa er en bild då! :)
2. Vita benvärmare från Gina Tricot 49:- Dessa köpte jag enbart för att jag skulle få en stämpel på mitt ginatricot-kort, men jag har svarta och gråa benvärmare sen innan, och vita är ju perfekt till höstgarderoben.
3. Svarta klackskor från Deichmann 99:- Riktigt sköna var dem, på rea dessutom halva priset, vad är bättre än det?
4. 2-pack leggings, svarta och lila från ICA Maxi 99:- Dem lila ska jag ha ikväll under ett par leggings med massa hål på framsidan av benen, det kommer bli skitcoolt. Ska som sagt visa bild från kvällens outfit.



Emma

Jag har den svarta tunikan fast i den gröna färgen.. Den sitter sjukt snyggt.. Ska ha den ikväll faktiskt ;)

2009-09-26 @ 10:27:44
Bloggadress: http://babesontour.blogg.se/

Emma

Ikväll blir det till att vara hemma.. Men direkt efter jobbet halv fyra ska jag möta en god vän och lämna över en badanka asg.. Vi ska ta ett par glas vin.. Börjar 8 imorgon så ska ta det lugnt! =)..

Var ska ni ikväll då?

2009-09-26 @ 10:35:50
Bloggadress: http://babesontour.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0