höst/vinter - lista

jag hade tänkt göra en lista över saker jag planerar inför hösten och vintern.
det kan ju alltid vara skoj att veta vad jag ska ha för mig och vad jag skulle vilja ha för mig. :)

-  åka till sälen
-  besöka rebecka på cypern
-  gå ner 10 kilo
-  skicka min bil på service
-  gå till tandläkaren och fixa ALLA mina tänder
-  vaccinera gosan
-  para gosan
-  åka till ullared för julklappsshopping
-  bjuda hem mormor & morfar på middag
-  döma svalövscupen

det är saker som jag i nuläget vet att jag vill göra. allt kanske inte är genomförbart men det hoppas jag, det ska i alla fall inte vara omöjligt. jag hoppas att jag när jag till våren ser tillbaka på hösten och vintern, kan säga att jag fick med allt och att jag är nöjd med allt! 

hoppas alla andra också kommer att få en underbar höst och vinter!  



- H*

- LÅTER NAJS!

2009-09-04 @ 17:36:24
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0