husfru nummer ett

idag har jag lagat riktigtriktigt god middag till min söte paul. se själva:



sallader bestående av:

vitlöksmarinerad kyckling
ruccola
isbergssallad
majs
gurka
tomat
paprika
fetaost
bönmix med kikärtor
gul lök
champinjoner
pesto-dressing

nu ska jag börja packa och så hade jag tänkt. ska ju iväg och jobba tråkigt nog. men sånt är livet.

ooh, förresten, paul fick sin nya bil idag. en mörkblå volkswagen polo, jättefin. är glad för hans skull att han äntligen fått sin nya bil. nu är han hos pelle och målar så jag får inte se honom på ett par dagar. menmen. jag får väl stå ut.

nu ska jag börja göra iordning allt.

tjingeling!


Anna

Gud så gott jag älskar sallad! :)



Tack! Jo jag har varit inne ett par ggr och läst din blogg.



Hur var huset ni kikade på? Var det något intressant?

Jag jobbar natt på ett äldre boende. :)

Vad jobbar du själv med?

2009-09-27 @ 19:01:37
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Katie

Jo, jag kom in i någon sorts fart där ett tag. Nu ligger jag mest bara dock, halsen är så himla tjorvig!



Du måste ju vara världens bästa flickvän! Det där ser sjukt gott ut! :D

2009-09-29 @ 19:35:30
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0